Stage bij OVSICORI - Reisverslagen van Martijn Keizer - WaarBenJij.nu Stage bij OVSICORI - Reisverslagen van Martijn Keizer - WaarBenJij.nu

Stage bij OVSICORI

Als deel van mijn studie Geologie en Vulkanologie, ga ik zes maanden stage lopen bij OVSICORI-UNA - Observatorio Vulcanológico y Sismológico de Costa Rica - verbonden aan de Universidad Nacional. Ik zal hier verslag doen van mijn reis en mijn avonturen

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2015

De laatste loodjes

25 Januari 2015

Guanabana

18 Januari 2015

Het volgende avontuur

15 December 2014

Nog 1 week alleen

25 November 2014

Tien dagen verder - het herstel
Martijn

Student Geologie en Vulkanologie, met een bachelor in Informatica. Deze reisblog gaat over mijn reis, avonturen en stage bij OVSICORI-UNA in Costa Rica.

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12646

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 26 April 2014

Stage bij OVSICORI

Landen bezocht: