Het avontuur tegemoet - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Martijn Keizer - WaarBenJij.nu Het avontuur tegemoet - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Martijn Keizer - WaarBenJij.nu

Het avontuur tegemoet

Door: Martijn Keizer

Blijf op de hoogte en volg Martijn

25 Augustus 2014 | Nederland, Maasland

De afgelopen paar maanden is er een hoop gebeurd. Het stagevoorstel is ingediend - in Costa Rica, en in Utrecht. Vanuit Costa Rica heb ik de uitnodigingsbrief gehad. Mijn geboorteakte en VOG waren op tijd binnen, en - met een snelle afspraak bij de embassade - het visum ook. Nieuwe kleding, een telefoon, een koffer, voldoende medicijnen, alle benodigdheden heb ik gekocht.

Ook een vliegticket is geregeld, en een hotel - in ieder geval voor de eerste paar nachten. En ik heb afscheid genomen van iedereen. Op degenen na die me op het vliegveld uit gaan zwaaien. Mijn koffer is ingepakt, mijn handbagage ook. Nouwja, op de paar dingetjes die er nog bij moeten, maar pas echt op het laatste moment er in gaan.

Morgen gaat het gebeuren. Ik vlieg om 10:55 met vlucht DELTA 239 naar Atlanta, en daarna door met vlucht DELTA 39 naar San Jose. Ik vind het wel heel spannend. Zes maanden weg, zes maanden alleen in een land waar ik de taal .. nouwja, spreek is een groot woord. Maar alle zorgen gooi ik van me af. Met opgeheven hoofd ga ik het avontuur tegemoet.

• 25 Augustus 2014 - 15:08

Jaap Tromp:

Hallo Martijn,

Een goede reis en een inspirerende tijd toegewenst!
    Dit avontuur gaat jou vast lukken.
    Het allerbeste en tot weerzien.

Groeten van Jaap Tromp

• 25 Augustus 2014 - 15:13

Els:

We vinden het net zo spannend als jij! Na alle voorbereiding zal het best lukken, we hebben er alle vertrouwen in. Heel veel succes gewenst!

• 25 Augustus 2014 - 15:15

Mark:

Martijn, Geniet ervan! Zal avontuurlijk vanaf de bank met je verhalen mee lezen :)

• 25 Augustus 2014 - 15:27

Peter Van Der Meer:

Leuk!
    Nóg een krant!
    Nogmaals goede reis en leerzame stage toegewenst

• 25 Augustus 2014 - 15:38

Marijke:

We gaan je avontuur volgen!!!
    Heel veel plezier en een goede reis toegewenst!